=D

=(V)=BloodyRabbit
Forums Master
Posts: 1577
Joined: Mon Apr 25, 2016 7:59 pm
Location: Narnia
Birthday
United States of America

=D

Post by =(V)=BloodyRabbit » Sat Oct 20, 2018 2:25 pm

=)



:hi-wave :thumbup
=(V)=RocketJedi wrote:
Thu Feb 02, 2017 9:16 am
......"WTF I shot this twat-a-potamus and he didn't die!"
=(V)=RocketJedi wrote:
Wed Jun 28, 2017 8:01 am
wtf lag is that!
=(V)=RocketJedi wrote:
Thu Aug 17, 2017 8:31 am
I cant believe i have to waste my time on this...
=(V)=RocketJedi wrote:
Wed Sep 27, 2017 4:44 pm
During the Cold War, the U.S. considered airdropping enormous condoms labeled "Medium" on the Soviets.
=(V)=RocketJedi wrote:
Thu Oct 05, 2017 8:36 am
A free picture of DEEZ NUTZ
=(V)=RocketJedi wrote:
Thu Dec 14, 2017 4:12 pm
bahaha this is great news
=(V)=RocketJedi wrote:
Sun Feb 18, 2018 6:33 pm
how about we mute the entire server then all you can do is play or rage quit.
=(V)=RocketJedi wrote:
Mon Nov 20, 2017 10:49 pm
BloodyRabbit is the sexiest man alive!! (Rubs nipples)

Ohhh RJ, the things you say :laugh This is worth the super long sig. :laugh Ban me! But you wont :rofl :vmrocks

Image
User avatar
=(V)=Abigor
Pilot First Class
Posts: 225
Joined: Sat Mar 28, 2015 4:31 pm
Location: hell
Contact:
Albania
=(V)=Abigor’s avatar
Loading…

Re: =D

Post by =(V)=Abigor » Sat Oct 20, 2018 7:33 pm

that one guy has some weird facial expressions
Image
User avatar
=(V)=RocketJedi
Lieutenant Colonel
Posts: 10704
Joined: Fri Oct 11, 2013 8:41 pm
Location: New York
Contact:
United States of America

Re: =D

Post by =(V)=RocketJedi » Sat Oct 20, 2018 10:36 pm

lmao "gay arm dance" love this song though. nice to see this video
Image
Image
=(V)=BloodyRabbit wrote:
Tue Oct 10, 2017 3:13 pm
That was EPIC! I just creamed all over my panties!!!
=(V)=BloodyRabbit
Forums Master
Posts: 1577
Joined: Mon Apr 25, 2016 7:59 pm
Location: Narnia
Birthday
United States of America

Re: =D

Post by =(V)=BloodyRabbit » Sat Oct 20, 2018 10:51 pm

Hey man it's the 50's. That was SOOO cool and raging then.
=(V)=RocketJedi wrote:
Thu Feb 02, 2017 9:16 am
......"WTF I shot this twat-a-potamus and he didn't die!"
=(V)=RocketJedi wrote:
Wed Jun 28, 2017 8:01 am
wtf lag is that!
=(V)=RocketJedi wrote:
Thu Aug 17, 2017 8:31 am
I cant believe i have to waste my time on this...
=(V)=RocketJedi wrote:
Wed Sep 27, 2017 4:44 pm
During the Cold War, the U.S. considered airdropping enormous condoms labeled "Medium" on the Soviets.
=(V)=RocketJedi wrote:
Thu Oct 05, 2017 8:36 am
A free picture of DEEZ NUTZ
=(V)=RocketJedi wrote:
Thu Dec 14, 2017 4:12 pm
bahaha this is great news
=(V)=RocketJedi wrote:
Sun Feb 18, 2018 6:33 pm
how about we mute the entire server then all you can do is play or rage quit.
=(V)=RocketJedi wrote:
Mon Nov 20, 2017 10:49 pm
BloodyRabbit is the sexiest man alive!! (Rubs nipples)

Ohhh RJ, the things you say :laugh This is worth the super long sig. :laugh Ban me! But you wont :rofl :vmrocks

Image
User avatar
=(V)=Kevster
Pilot First Class - Contributor
Posts: 1580
Joined: Thu Oct 24, 2013 5:02 pm
Location: United States Somewhere
United States of America

Re: =D

Post by =(V)=Kevster » Sun Oct 21, 2018 12:00 pm

That's the way the 50's were - very different from the way things are today. They had awesome music, cars and women back then. Dancing the way you see in the video above, moving their arms and shaking it, was regular stuff back then. Very cool time to be alive. :thumbup
Image
User avatar
=(V)=RocketJedi
Lieutenant Colonel
Posts: 10704
Joined: Fri Oct 11, 2013 8:41 pm
Location: New York
Contact:
United States of America

Re: =D

Post by =(V)=RocketJedi » Sun Oct 21, 2018 12:30 pm

i was laughing at the video because they posted the "gay arm dance" comment in the video itself not me. I love the music and love the 50's
Image
Image
=(V)=BloodyRabbit wrote:
Tue Oct 10, 2017 3:13 pm
That was EPIC! I just creamed all over my panties!!!
=(V)=BloodyRabbit
Forums Master
Posts: 1577
Joined: Mon Apr 25, 2016 7:59 pm
Location: Narnia
Birthday
United States of America

Re: =D

Post by =(V)=BloodyRabbit » Sun Oct 21, 2018 12:31 pm

Lol. Yeah that was funny!! I love that kind of music too haha =D
=(V)=RocketJedi wrote:
Thu Feb 02, 2017 9:16 am
......"WTF I shot this twat-a-potamus and he didn't die!"
=(V)=RocketJedi wrote:
Wed Jun 28, 2017 8:01 am
wtf lag is that!
=(V)=RocketJedi wrote:
Thu Aug 17, 2017 8:31 am
I cant believe i have to waste my time on this...
=(V)=RocketJedi wrote:
Wed Sep 27, 2017 4:44 pm
During the Cold War, the U.S. considered airdropping enormous condoms labeled "Medium" on the Soviets.
=(V)=RocketJedi wrote:
Thu Oct 05, 2017 8:36 am
A free picture of DEEZ NUTZ
=(V)=RocketJedi wrote:
Thu Dec 14, 2017 4:12 pm
bahaha this is great news
=(V)=RocketJedi wrote:
Sun Feb 18, 2018 6:33 pm
how about we mute the entire server then all you can do is play or rage quit.
=(V)=RocketJedi wrote:
Mon Nov 20, 2017 10:49 pm
BloodyRabbit is the sexiest man alive!! (Rubs nipples)

Ohhh RJ, the things you say :laugh This is worth the super long sig. :laugh Ban me! But you wont :rofl :vmrocks

Image
User avatar
=(V)=CandyMan
Co-Leader
Posts: 6098
Joined: Fri Oct 11, 2013 7:19 pm
Location: The Throne of VM
Contact:
United States of America
=(V)=CandyMan’s avatar
Loading…

Re: =D

Post by =(V)=CandyMan » Sun Oct 21, 2018 2:17 pm

Sometimes I wonder if I grew up in the wrong era... in fact, I did.. lol
Image
User avatar
=(V)=Toxic
Pilot
Posts: 92
Joined: Sun Feb 07, 2016 3:42 am
United States of America

Re: =D

Post by =(V)=Toxic » Wed Oct 24, 2018 3:25 am

I would have loved to grow up in the 50ies or 60ies, even the 70ies. The 80ies were alright, but the 90ies sucked.
User avatar
=(V)=Kevster
Pilot First Class - Contributor
Posts: 1580
Joined: Thu Oct 24, 2013 5:02 pm
Location: United States Somewhere
United States of America

Re: =D

Post by =(V)=Kevster » Wed Oct 24, 2018 9:27 pm

=(V)=Toxic wrote:
Wed Oct 24, 2018 3:25 am
I would have loved to grow up in the 50ies or 60ies, even the 70ies. The 80ies were alright, but the 90ies sucked.
I did grow up in the sixties and seventies. That was my time. An incredible time because I saw so many changes through the different decades - 60's, 70's, 80's and 90's. Every decade was different in terms of music, cars, clothes, you name it. I lived that experience. You don't see those kinds of changes anymore.

Take the cars of 60's and 70's for example. The cars of that era were really cool. When I was in my 20's, I worked as an auto technician for Chrysler. I got to drive and work on some really cool cars, like a HEMI Superbird and a HEMI Road Runner (500+ HP vehicles). I owned some cool cars too. I had '71 340 Cuda, '70 383 Road Runner, '69 340 Dart Swinger, '72 340 Duster and a '67 Plymouth Satellite. The only one of these cars I owned that was an automatic, was my 340 Duster. All others had 4-speeds. They don't make cars like that anymore, and the ones that are still surviving, (a lot), are demanding huge sums of money to buy, if you're so inclined. You'll never see that again. You had to live it like I did.

Had some pretty funky clothes back on the 60's and 70's - let's not talk about those LOL

We did have some really cool rock and roll bands back then. Many of them are still going, but many as well, have either died from drug overdoses or for other reasons. Who knows. Regardless though, it was a cool time to be alive. Glad I was able to live it and live through it. :thumbup
Image
Post Reply